Inlägg 15 - 10 saker jag önskar

1. Jag önskar jag hade en Xperia arc.
2. Jag önskar jag fick åka utomlands nästa sommar, t.ex till london eller Mallorca.
Displaypicture_large
3. Jag önskar jag var bättre på att hålla ordning i mitt rum
4. Jag önskar att jag hade långa naglar just nu.
Tumblr_ls6jpg3il71qzdiqvo1_500_large
5. Jag önskar det fanns ett botemedel mot cancer.
6. Jag önkar jag hade sovmorgon imorgon
7. Jag önskar det var fred i världen
Tumblr_ls9an6i2ks1qjri15o1_500_large
8. Jag önskar jag hade långt och fint hår.
9. Jag önskar jag får träffa Sofia snart ♥
10. Jag önskar att jag hade mycket pengar så att jag skulle kunna hjälpa barn och djur i andra länder.
Tumblr_lsk6ttltkm1qc4fbco1_500_large
Haha, egoistiska saker blandade med lite mera allvarliga saker, vad önskar ni er mest av allt just nu? :3
Alla bilder är från we heart it.

Kommentarer



Ditt Namn Din E-postadress Din Blogg

Trackback