Jag är tillbaka

Hej på er som nu fortfarande kollar min blogg.
Jag har inte orkat blogga på ett ag nu för att jag delvis varit sjuk men även inte orkat. Men jag ska försöka bli bättre nu. Var 11 dagar sen jag bloggade sist och det har väll egentligen inte hänt så mycket, jag har varit sjuk, hostat som bara den i snart 1 vecka nu, sen har jag blivit klar med min necesär på syslöjden, kan visa den snart. Har även köpt några nya saker, kan lägga ut biler på sakerna imorgon. Just det, jag ahr bakat cupcakes för första gången också! Dom blev riktigt goda. Lägger ut receptet sen. Haha, allt kommer senare, men det beror på att jag inte tagit bilder på något eftersom jag inte har behövt. Snart kommer Felicia hit och vi ska väll äta cupcakes och prata. Ska ha målvakts idag men jag är fortfarande sjuk så jag ska bara gå och lyssna. Men jag hoppas alla kommer tillbaka nu, för nu ska jag uppdatera så mcyekt jag kan och orkar. Har bara 19 sidor kvar i matte boken föresten tills jag får en Xperia arc! Längtar så. Men vi hörs snart igen.

Kommentarer

Elin › en personlig fotoblogg

Förlåt för sent svar!



Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra :)

18:24:36 / 2011-10-29 - http://apieceofelin.blogg.se/

Blueberryt @ gSm

Hej

19:43:50 / 2011-11-22 - http://ff

Blueberryt @ gSm

19:43:57 / 2011-11-22



Ditt Namn Din E-postadress Din Blogg

Trackback